the lips who make me fly

baby och jag åkte in till stan och käka gott på chicken kebab. vi gick och leta skor till mig och shorts till honom, men hitta inte de skor jag vill ha så ska klicka hem dom på internet nu. vi åkte och sola sen efter. i love him vi har haft en jätte fin helg. min christopher ♥


porr utan smink. haha?

/ sara.



Hottemptations Kommentarer
Postat av: Nutte

Hjärtat du är hela min värld! Min sara nilsson <3

2010-05-23 @ 23:30:30

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0