Tack mamma <3



3190 kr.
för er som är häst intresserade så köpte mamma mig dom hära ridstövlarna idag♥
det var det som var planerat när jag mötte upp henne i linköping. 
Dom ska invigas när jag ska upp kl 4.00 inatt och knoppa min lilla ponny,
för vi ska tävla imorgon igen, jag känner hur gamla tider kommer tillbaka,
i just love it
Imorgon kör vi 2,5 mil utanför Örebro.
/ matilda


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0