SOMMAR FEELING.

SARA HÄR.



älskar mitt linne, älskar det här vädret!


gulligaste teddy min hund :) jag har stukat ledbandet idag på ringfingret.. på idrotten! skolsköterskan trodde det också och även min idrottslärare. så får gå med bandage och tejp som stöder med det andra fingret. ringfingret är sjukt svullet, en jävla bulle! haha.

snart kommer jessica in här hemma, sen bär det av till skärkind på grillning hos en kompis med tjejerna och killarna. blir tältning inatt som vi har planerat. riktigt mysigt! / sara

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

haha förlåt ! den va skons fel (A)

2010-05-22 @ 18:49:00

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0