smiling next to oprah'n the queen


 
jag i väntan på bussen imorse, hallå jag försov mig en timma idag när inlämningsskit skulle va inne , as bra? FY


david och isabelle schteker på bra i hettan.


petter peter petrus och jakob jacke koppen


fanny , jag och lina . haha den bjuder vi på!


fanny , jag och lite lina . den bjuder vi verkligen

älskar förmiddagarna i blacka , ärligt finaste vädret jämt!! Nu fick ni lite dagens bilder cya :) / MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: fanny

söt bild. oerhört söt bild ! ;d <3

2010-05-27 @ 22:01:42
URL: http://fannymaria.devote.se

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0