riktigt fint väder


detta får stå för dagens ''snygga'' bild..

Vädret har iallafall varit fint idag, riktigt fint!

Skola idag. Sovit skit! dåligt inatt, drömde om alla mina närmaste vänner på ett spökhotell.. ush. Så idag har jag haft jätteont i huvudet, men kekat en migräntablett så nu ska jag börja fixa och dona lite, kolla upp några helger framöver, schemat är fullspäckat!

svenska
engelska
historia
- De ska jag plugga ikväll.
I veckan/nästa vecka är det en hel del inlämningsuppgifter och så vidare. så kämparglöden måste vara på TOPP!

/E

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0