råååååå pluggar... / sara

I don't give a fuck!!!!! fan vad jobbigt alltså. men äntligen klar med vg/mvg uppgiften. tog mig 2 timmar. Mamma poppa popcorn och hjälpt mig också, hon ligger och sover här bredvid mig hihi så söt mami. jag ska bara skriva ut de här papprena jag arbetat med nyss. klockan är halv 1 nu på natten, ska ta en nattcigg med matilda närsom. sen upp till skolan imorn klockan 7 på morgonen, så skönt det ska bli att kunna lämna in uppgiften i allafall. hoppas jag gjort rätt bara. resurshushållning! ao den här uppgiften kan ta sig i röven..
idag (torsdag) iallafall åkte jag och kolla fotbollsmatch med bella och jessica, träffa lite friends där med! härligt. Teddy min lille hund var också med. gullmuff asså. gonatt med er! hoppas ni haft en bra torsdag, puss

OBS! angående frågestunden. ni kan fortsätta fråga mer, vi svarar på lördag eller söndag! :)


jag med brunthår i vintras? va i en fotostudio och hjälpte min syster och stod modell.



Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

Tvätta skorna ?

2010-05-28 @ 10:30:59

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0