p e r f e c t m a t c h

Jag tycker alla ska ha en kändisdröm alltså en kändis man älskar/vill träffa, efter att jag med två gamla bästa kompisar var på "kändisträff" för mer än två år sedan med E.M.D förstod jag hur kär man kan vara i en kändis hihi. Mina kompisar Sara och Johanna var helt galna i dom och det bästa var att få se deras glädje för mig , visst jag tyckte killarna var sjukt heta med dårå men så har vi väl alla tyckt ? (a) särskilt danny right ;) NI anar inte hur glada vi var när vi gick därifrån , har för mig vi nästan fick en trekvart med killarna efteråt och prata med dom , kolla på dom ,skratta med dom och ta kort med dom , haha dom var skit roliga att ta kort med :D  de roliga var med att det var vi tre plus kanske 7 till som var där i kulturkammaren.


Jag 13-14 år med Mattias från E.M.D

nu ska jag till stallet en snabbis, hur blire ikväll kompisar? /m


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0