NU ÄR DET HELG

Hej! tilda här .


Jag har haft en trasch dag , sminket helt som det själv ville va , träningsverk i hela kroppen (jag ansträngde mig och sprang 5 km igår) haha så vältränad är jag ..
Stefan en vän trascha sönder mina nylonstrumpbyxor så jag vart tvungen att åka hem nu och byta kläder efter skolan, SHIT.

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now, wish right now, wish right now
Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now, wish right now, wish right now
eve fick mig älska den hära låten :)

Nu drar jag iväg med tåget til linköping och möter upp mamma , ni får veta sen vad som väntar mig, puss på er.


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0