när tog mode ditt liv?


vi börjar med att lägga upp en redigerad bild på mig..

Sen tänker jag själv att jag skulle aldrig redigerat bilden om jag inte visste att allt skulle se bättre ut då
Men vad är det som ska se bättre ut på datan mer än i verkligheten? Att spela nått fake på datan när alla redan vet hur man ser ut egentligen? Sjukt tycker jag även fast jag själv är en redigerare .. haha
Kommer ni ihåg när man gick med sina rosa sandaler i en blommig kjol, när blev det fult? Jag tycker världen är crazy som bestämmer vad som är ute och inne var & varannan vecka , jag är själv intersserad av mode såklart och bryr mig väldigt mycket om hur jag ser ut men jag dömmer inte andra för hur dom ser ut.
När jag ser TRASCH ut är jag mycket medveten om det fast jag bryr mig inte generellt om vad folk säger bara det att vad får den personen att tro att jag ska ta åt mig av den säger?
Säger bara tummen upp till alla er som står för den ni är!  /Kram matilda


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0