måndagsbarn.. / sara

jag blev ett måndagsbarn, hela livet blev en helg Veronica Maggio – Måndagsbarn
snoriga armar och en randig kind glömmer aldrig bort min tonårssynd Veronica Maggio – 17 år
röker fyra cigaretter irad, inget gör mig glad Veronica Maggio – Gammal sång
hon gör bra texterrr, gamla och bra! (spotify klick)

måndag idag igen. som vi alla känner är tungt, den svåra morgonen att gå upp :( men jag kom upp! hade en mysis crille bredvid mig. efter skolan som slutade kl.15:00 idag satte jag med i syslöjden till halv 5... vi gör balklänningar till balavslutingen, hoppas jag blir klar, hoppas! sedan direkt efteråt gick jag och bella och gymma igen, en guldstjärna till oss idag idag!

här får ni lite bilder från min mobil som jag aldrig lagt upp..


crille för några veckor sedan när vi köpte med mat hem från town! tänker på han.. och hans blodiga mun :(


jacke och min hund teddy för några veckor sedan haha sweet :)


lina, fanny och jessica förra veckan iskolan när vi köpte svullbull på lunchen (a)


bella och matilda förra veckan samma tillfälle som bilden ovan. såhär normala är dom :)

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0