MAAAAAAT.

SARA HÄR.

träffade eve en snabbis, saknar henne! sedan gick jag och sola! äckliga tåg soom blev inställt, försenat och blabla, allt efter det har jag gjort mat här hemma. något snabbt såklart för jag var hungrig hehe. makaroner och "bitar" veggi konstgjorda kyckling nyggets typ? det var den bästa förklaringen jag kunde komma på, hur bra?  ser bästa grey's anatomy nu och ska snart duscha kroppen. har ju solat som sagt. och jag duschade håret igårkväll kan tyvärr inte göra det varje dag för det sliter dessutom på håret och mitt hår blir så jäkla rakt och man kan inte göra något med det då. så varannan dag duschar jag håret! plugga måste jag med göra..



imorgon efter skolan blir det kött på gymmet med bellaaa.

/ sara


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0