lite 08 bilder / sara


amanda , jag och matilda. fjortis-söta var vi på den tiden ;)


jag och min ponny (harry) ballyhar king till höger tog silver i DM. sålde han 08 tror jag?
kan varit bland det sämsta jag gjort. det gick verkligen bra för oss. vi nådde upp till msv:b nationellt i hoppning.


minneskonserten söta girls 08


jag, MATTIAS I EMD och milla.


bilden till vänster: jag och johanna olsen. alla IP matcher så härligt.
bilden till höger: jag och jonna lilja, sommarlovet 08. alla utebion osv.


kolmården med milla, matilda, ante och jonas på sommarlovet 08.

ante och jonas, hahahaha har nog aldrig skrattat så mycket som jag skrattade den här dagen.
dom två vilseledde oss inne på kolmården så vi nästan dog allihop. skratta så vi tjöt och ont i magen flera dagar efteråt. haha det var tider det!


MATTIAS I EMD och sandra kindgren. vi åkte och titta på dom i hörsal.


gänget som kolla på EMD plus sara.F 08 :)


vånga hela sommaren 08 med jonna och sara och matilda med vångaboysen? Aa, nästan varje dag skulle jag tro. på hönsgården, horken och alla dom där ställena! haha.

milla, jag, sara och jonna. åter igen en vånga kväll. det var nog den första kvällen för mig där.


valborg 08 med amanda, sara, johanna, matilda, hannes osv. senare åkte vi till vånga kommer jag ihåg jag och matilda, träffa jonna och sara och boysen.


matilda, jag , jonas och ante på kolmården igen.


sov på skullen hos lina med madde, matilda , maja och lina. vi var ett stallgäng sen tidigare plus några till härliga tjejer!


bilden till vänster: sara dahström och matilda på bilden, dom och jag gick från vånga en tidig morgon och kanske skrev en sjukt rolig lapp. hahaaha. det var mycket skratt vill jag lova! vi skulle gå till blacka.. men blev upphämtade p.g.a våran lapp hahah.
bilden till höger: jag och amanda. vi hade en myskväll med matilda och fjortisfixade oss tror jag. haha saknar henne hon är en gullig tjej!


jag, jonna lilja och matilda. KOLLA KLOCKAN PÅ BILDEN. hahah asgarv på oss asså. vi åkte från en kompis i vånga sjukt tidigt och visste inte vart vi skulle ta vägen i blacka. vi gick till skolan sista morgonen på lovet. va ute till klockan 7 då shell öppna, hyrde en film och köpte en massa svull då, hahahaha. vi gjorde jämt så sjuka saker.



sara, jonna, jag och matilda. hemma hos hannes innan utebion 08. vi fyra va sjukt bra!

jag har så mycket bilder som jag skulle kunna lägga upp. men här har ni lite bilder och lite mina minnen från 08, ( vet att många jag umgicks med då inte kom med på bild nu) 
det är söndag kväll, jag längtar inte till skolan imorn... hahah.


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0