INTE RONNY I ETT TÄLT /m

FREDAG-LÖRDAG I SKÄRKIND
det vart faktist vad man gjorde det till , a ni e så bäst kompisar.
och tro mig tältningen gick bra, vi hade dö najs :D (inga bilder utan kamera förstås så kopierar som vanligt)





ballen hulken  katten  och  knowen   VI ÄR BÄST INGEN PROTEST!!



lördag kväll-natt-morgon är faktist inte värd att skriva om mer än förlåt min älskade isabellEEE , hatar er jäkla  anabola äckel och tack johan och kim och jättte kul att träffa er fredrik verkligen, tack sängen för du fanns när vi kom hem tillslut. punktt

Jag väckte bella vid tolv idag och båda var lika sega och sådär tog en frulle på de sen gick vi ut och kände på dagens väder och efter de adios . Då fixade jag mig och åkte somsagt in till stan och träffade carro :)

Bra nu vet ni vad jag har gjort pösselipöss.


Hottemptations Kommentarer
Postat av: KATTTEN!

vi fyra i vått och torrt ! we rock haha . . <3

2010-05-23 @ 23:19:03

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0