gymmat osååå / sara

hade ett jätte äckligt, snuskigt np prov i kemi idag som sagt. gick inte så bra..
jag och bella gick och kötta på gymmet efter skolan iallafall. hon och steffe hängde med hem hit. så käkada vi lite. jag duschade precis nu när dom åkte hem och alldeles snart plingar det på dörren. crille nämligen, han sover här inatt. vi ska plugga bla. SO prov har jag på fredag, två dagar kvar. kill me! det är något varje dag den här veckan. har np i matte imorn whiii..


hampe, dawe, jerre, jag, jessica, kalle, petter och simon. bild från skolan idag! det shhteekte på ordentligt.


jag på gymmet idag ;)


bella på gymmet idag. haha hon är så söt :)

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0