gymma nyss.. / sara

bella och jessica sov över här inatt som sagt, jessica käka lite tacos när vi kom hem inatt hahah! 
vi såg alice in wonderland den nya men somna i halva filmen.. vi vakna runt 1 tiden. käka frukost sedan drog vi oss mot pizzerian och köpte coola och choklad. jag och bella åkte till gymmet där efter och kötta i en timma, lätt värt det. idag kändes det bäst utav alla gånger faktist, det börjar ta sig lite. kom hem för ett tag sen, ska duscha nu sen fixa mig. ska nämligen på bio ikväll med matilda, crille och jeppsson! vi hörs sen med outfit och fix bilder! nu har jag bloggat 3 inlägg irad. det borde ni klara er med så länge ;) jag har en härlig söndag och gör något åt den istället för att vakna helt alone, sega i soffan/sängen med en data eller ett tråkigt program på teven..


jessicas tacos tallrikar inatt ;)


vårat gotti från pizzerian idag!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0