godmorgon sötisar



Godmorgon hörrni!
Blev mer än 12 timmars sömn inatt då. Skönt! Min kropp är helt slut och jag hostar hela tiden :(.

Har ni köpt mors- dag present än förresten? Jag köpte en choklad kartong för 419 kr. Hoppas hon blir glad .. haha. Blev även kebab köp igår med, väldigt gott. Nu ska jag gå ner i köket och göra en sallad, det tar ca en timme men f*n vad gott de e. Kan skriva upp alla ingredienser sen :)

Hur ser eran dag ut? Vädret är iallafall fint. Jag ska in till stan och träffa sara vid 17:00, det ska bli mys!
Kramis ♥
/Evelina

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN.
NI KAN STÄLLA FRÅGOR I ALLA INLÄGG.
PUSS


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0