fullt upp.. / sara

igår efter matchen va jessica bella här hemma with moi, dwt blev pizza och fix. vi åkte till stan och mötte smedby grabbs och vidare till åby. grillning och låååååångt och gå. haha omg! tjejorna sov här inatt när vi kom hem runt 3 snåret. dom åkte hem innan jag hann vakna. och idag är det morsdag somsagt. ska nu åka till löfstad slott med min familj osv och fika där. sen ska jag stress åka på bio med jessica och bella. The last song ska vi se! men ni får bilder ikväll. LOVAR. frågestunden blir det svar på då med.


dagens outfit för mig.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0