fräcka frökens




Inte gjort någonting med håret idag faktiskt.
Jag tycker när håret ser lite ''luffigt/ slit-ofixat ut'' kan det vara snyggt iallafall.


Bea


the kill-look..

Idag blev det somsagt fika på Fräcka på Kungsgatan. Första gången jag är just där och fikar och jo, det var faktiskt väldigt mysigt. Mums vad gott det var med en sådan macka också!

Jag och Bea har faktiskt lite planer, vi får se hur och om de går igenom men det är väl sånt som märks. Bea är en sån vän som jag troligtvis kommer ha hela livet. Och sådana vänner ska man inte ta förgivet och förlora!

/E

Hottemptations Kommentarer
Postat av: bea

Så rätt så rätt evelina. Vi kommer alltid va vänner och vi vet vart vi har varann jämt även om vi inte ses jämt! puss

2010-05-17 @ 16:32:29
URL: http://beagidlund.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0