festbilder från valborg / sara

igår åkte vi lite tjejer till skarphagen på en fest. det var kul :D dock ingen brasa.,. här får ni bilder från igår.


jessica och bella här hemma först.


bella och matilda.


fanny och jag.


bella och jag.


bella. lisa, emilia påvääg


emilia, matilda och lisa påvääg


sara och jag på festen.


johan, fanny, johanna, melinda och kenny.


random, ante, jessica och fanny.


johan och jag.


lisa, jessica, ludde, fanny och emilia.


ante.


emilia, jessica, jag och johan.


so sweet.

johan, random, vp, fanny och jessica.


camilla, jag och sara.


tintin, random, cissi, ebba och ludde.


jag , johan och fanny.


milla, jag och bella.


johan och jag, lite holma där bak.


bella och jessica.


jessica och jag. sweet


lisa och ludde.


jessica, fanny, lisa och emilia.


johan och jag.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: anonym

byt design?

2010-05-01 @ 21:05:45
URL: http://www.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0