det var länge sen.. igen

SARA HÄR.

chaao bloggen. jag är kass på att uppdatera de här dagarna känner jag, men det ska bli ändring! idag (tisdag) efter skolan åkte vi 4a in och käka donken, sååå värt. sedan åkte jag och katten till skolan igen till syslöjden och jobba på våra balklänningar. satt där till 7 ikväll..
är hemma nu, dusch och lite plugg ska jag göra! skit kul vet ni ;) snart är det över iallfall. då blir jag gladare!



jag hos crille igår, söt vaaa? haha..


jag nyss när jag missa bussen. ovanligt? knappast.

uppdaterar snart igen. puss!! / sara


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0