20 lapp & lite stress

hej hej!

Jag sitter i skolan och väntar på min lektion som börjar om exakt en timme! Lite småsegt, men skolan är faktiskt väldigt viktig! Planeringen är fortfarande ganska oklar, jag mår inte så jättebra men jag ska nog endå sova hos Emelie inatt med mina babys. Natten är ung right?

Jag har förresten en jättesnygg ny klänning hemma som jag måste showa!!
Vi hörs senare ju nu är jag paff
min kompis vann nyss 20 000 kr.
pft, de skulle vart jag..
/Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0