maränger & vindruvor


ooold pictures. cute hah?


observera att bilden INTE är omgjord. Sådär brun blev jag på en dag när jag var ute i skärgår'n!
så ni som säger att blondiner inte kan bli bruna, schh snacka inte haha.
jag har siick't med bevis. För vad är inte snyggare än en superbrun blondin?


Förövrigt får jag päääänik typ. Mitt svenska arbete som måste skickas in innan tolv ligger på min mail men jag kan inte öppna det för att jag inte har microsoft word. Also, aaaarghhhhh. Alltid är det något problem som ses som en bortförklaring, förj*vla segt also. Sjukt störande.

Just nu sitter jag och kekar vindruvor och maränger, finns typ inget godis och sånt hos pappa så jag får ta de som finns & vadå, vad är bättre än bara socker och fruktsocker? ;)

/EVELINA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0