lazy monday

yess. I'm home already!  jag slutade sådär halv tolv ungefär. Tog en lunch på skolan, mumms riktigt gott idag! taco pytt med vitlöks sås och taco sås! mummmmms verkligen, älskar att stinka vitlök he-he. Nu letar jag förbrilt efter en laddare till kameran, hittar jag någon? naeva. Så jag laddar över ALLA bilder ifrån mobilen. Tar ca 20 minuter, så hey ho. Jag hinner byta om till softination style. Jag pratade med en kompis om lite planer inför påsk med mera vad fick jag höra? jo att jag är som ke$ha, haha. Men hon är ju snygg så wiho rå haha. Nae men somsagt spontaniteten* på topp och det gillar jag riktigt starkt!

En sak bara. Kan alla j*vlar (förlåt men) sluta hålla på att logga in på min msn, min facebook, min bdb och tillsist byta ut musiken på min spotify? seriöst de är bara töntigt och fakers med, seriöst. ta mig bakifrån, snälla. like.. all i wanna do poff poff poff poff caradish, take your money.




me today
tog en kvart och fixa mig
så himla skönt!


sommarkänslor? mjo sjuuuuuukt mycket.
Tänker mig filmen i slowmotion när vi springer på stranden i solnedgången på öland!
njuuut bara. right?'

/EVELINA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: jessica

hej snygging, vi sågs i lördags du vet?

Tänkte bara om vi kanske kunde ses nån gång nästa vecka :)

2010-03-30 @ 17:21:07
Postat av: EVELINA

svar till jessica:

klart vi kan ses någon gång nästa vecka, de är ju lov :). adda min msn; evelinaaaa__@hotmail.com

puss

2010-03-31 @ 00:04:32
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0