Svar på kommentar/ Evelina

EVELINA HÄR.





Svar till Anonym:
Kan börja med Att skriva, svar och svar Eftersom Att det är inte är Någon Indirekt Fråga. Men vi festar en hel del Faktiskt haha. Även fast Att vi bor i en hala till stad så utnyttjar vi det Genom Att Umgås med det bästa folket. De vill Säga de spontana tjejerna & spontana KILLARNA finns som här = inte så många. haha. Jag är Faktiskt dyngnöjd Över Mitt liv och Hur jag prioriterar saker och människor, ta aldrig Någon skit, Glöm aldrig det. Helt Seriöst. HOTTEMPTATIOINS for the win!

Svar till Pernilla:
Jeansen är köpta ifrån BikBok, jag är Verkligen sjukt nöjd med dom. Jättesnygga om man har Större tröjor till Också (såsom linnen & t-shirts). Jeansen ska Finnäs kvar Där också.


Hitta Bara Några Festbilder.
Kolla även i arkiven i den högra Spalten, Dar Finns det
Massa Festbilder!


Fångad av en stormvind?
Matilda jesper jag


Sara och jag drog en kväll Till ett ställe, Bara för Att Liksom.
Sjukt kul verkligen!



Hos crillebaby. Alla Tre år dyngsnygga på bilden, eller hur? haha


Augustifesten tror jag?


Någon fest för Ett bra tag sen. Tror det var tre av mina killkompisar
som fyllde år så det kom Några 100-tals personer. Trevlig!



Här hade jag druckigt en liter vodka. HAHA
Nyår! Helt borta, sa mannen fuckin'g awsome


Nyår


Inte så jättelängesen



jeansen. ca 799 kr tror jag. Varken dyrt eller billigt för ett par vanliga jeans.
Värt!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0