todays activities/EVE

Nu är jag hemma för första gången på en vecka! Riktigt skönt! Alla bilderna är inlagda på datorn och nu ska jag lägga upp några från idag i det här inlägget. Jag slutade faktiskt 13:50 idag så efter skolan åkte jag och fika med Emma och Simone helt random haha. Nu tänkte jag gå ner och göra tacos, mumms! Sedan ska jag Blogga vidare om helgen och så. Lite outfits medmera kommer in också. Men nu måste jag laga mat.

 so, see u guys later



jag en onsdag som denna! haha. kallt ute idag tycker jag.




Ush vad trött jag ser ut att vara. Men så är det ju med, trött och dant! haha



Jag & bästa nynyh(!) i skolan.



fråga inte vad jag gör med keeeften vava. haha.


Emma- simone ville inte vara med. (coffe house)!


/ Evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för smink ? Du har alltid så fin hy!

2010-03-18 @ 21:01:34
Postat av: Anonym

Haha/ menade även hur du håller porerna rena och så. :)

2010-03-18 @ 21:02:22

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0