SVAR PÅ TAL!




1.För det första har jag inte ens photoshop och om jag skulle ha det så skulle jag inte veta hur det fungerar eftersom jag är så oteknisk, haha för det andra skulle jag inte tycka att det var fel om jag skulle ha photoshopat, det skulle va kul att slänga ut en bild som man gillar på sig själv för en gångs skull, med photoshop kan man som jag fattat det lilla rätta till så det allra minsta ser perfekt ut? Men helt klart är jag också emot tex Kissies sjukt photoshopade bilder , och det är VARJE bild. Så lite tycker inte jag om mig själv dårå för man lär sig ju att gilla nått på sig själv med tiden .  Jag kan lätt redigera mina bilder med lite konstrast, ljusstyrka och färgbalans, vem gör inte? Jag gör det på Windows Live Photo Gallery.

2.Blondiner,blondiner .. Blond är den snyggaste hårfärgen man kan ha som svensk enligt mig. Det är min dröm att få ha FRÄSCHT narturlig blond färg men jag gjorde mitt hår en tjänst gensom att färga det brunt så det kan börja få leva igen så nej, jag funderar inte på att bli blond igen! Men bli inte förvånade om jag börjar tona håret i ljusare nyanser nu till våran och sommaren haha ;)

Kram Matilda

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0