svar på kommentar / sara


fråga:

vad ska du ha för hårfärg :) ? eller ska du ha den där :)? för det där ser typ ut som en avfärgning


svar:

jag förstår att ni tycker att mitt hår ser inte färdig färgat ut än. För grejen är den att det faktist inte är det. jag ska ha ljust hår men inte vara blondin riktigt. Man måste ta steg för steg för att få det ljusare, för ljusa färger sliter så dant på håret. och jag har ungefär 3 steg kvar. ska faktist gå och slinga det snart. Men man ska inte färga för ofta heller. Håret måste få "vila" lite. så jag väntar lite. Jag tycker det är pinsamt att gå omkring i mitt hår som det är just nu. men jag dör inte heller, jag får helt enkelt stå ut. jag går ofta i en mössa som ni ser på väldigt många bilder.


inte redigerad bild. om jag redigerar med kontraster blir mitt hår väldigt orange som ni kanske också har sett?

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0