sooooftination

just nu tycker jag allt är töntigt mellan mig sara och matilda. jag orkar seriöst INTE bråka mera, jag klarar mig inte utan er och jag älskar er okej? Jag hatar att allt ska vara så j*vla drygt också. Jag kommer fan inte ihåg mycket och lyssna dårå istället för att dryga? Seriöst tänk lite med ditt huvud matilda. Måste skriva't här eftersom att vi inte kunde ses he-he-he-he :)

Det över är inget speciellt som ens är värt att lägga tid på att läsa tycker jag så över till moi! Igår var jätteroligt och jag har saknat jesper, crille, basse och alla dyngmucho så helt okej att alla va hos mig och chilla gärnet! Dock sov jag inte kvar i lägenheten (final destination hemlig) förlåt mina boooyys att jag inte svarade när ni spamma mig vid 5. Men jag orkade inte haha. Jag har haft en j*vla tripp på eftermiddagen då jag har åkt bil hur länge som helst till olika ställen för olika ärenden haha. & nu ska jag laga/ grilla mat tills resten av ''familjen'' kommer hem. Jag är inte så van med att käka med hela familjen men när jag är hos min padre så är det bara att anstränga sig!


an old pic.


Imorgon är det skola och sedan på torsdag börjar påsklovet, YES! Påsklovet kommer bli Sverigehäng med första destination; skåne troligtvis ;). PUSSS
/EVELINA



Hottemptations Kommentarer
Postat av: m

som vanligt ska du rikta all skit ifrån dig iställe, jag hade inte ens tänkt att bråka eller dryga som du gör jag tyckte de va dåligt att du inte erkände istället för att spela dum, skillnaden är att jag har börjat tänka med MITT huve som inte du gör evelina . bryr mig inte vad jesper sagt till dig du har inget med det att göra och eftersom vi "inte kan" ses skriver ja väl här . jag älskar dig med och håller va jag lova när vi sa att vi inte skulle bråka mer . de här ä inget bråk det är bara så jävla fuckat som vanligt när alla ska lägga sig i !!

2010-03-28 @ 18:28:04
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0