SÖNDAG E FILMIS. / sara

i fredags var jag som sagt på fest med en massa. crille sov hos mig den natten och igår tog vi det lugnt hemma, sen åkte vi till blacka och träffa "vånga killarna" vi var i en lägenhet och softa. kom hem 5 imorse haha. crille och jag har sovit länge idag och sett twilight new moon. gud vad jag älskar twilight filmerna.jag tog mig lite mat förut och nu softar jag med teddy (hunden) i soffan och har kopplat in bärbara i teven. lyssnar musik och ska sätta på Alice in wonderland nu, med matilda och jeppsson!



såhär ser det ut här hemma, här jag är just nu!


jag och teddy nu. I love you my little brother from another mother ♥


Hottemptations Kommentarer
Postat av: EVELINA

lil weezy baby <3

bra att ni med fattar hur bra han är!

ouff..

2010-03-22 @ 02:11:15
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0