slowly wednesday / sara

jag har stått i caféterian med elin heeeela dagen. alla köpte nudlar och pizzor för skolmaten är ju bara skit. vi dog nästan hah. jag var så trött så vid 3 när vi fick sluta åkte jag hem. faktum är att jag faktist fortfarande är hemma (a) matilda och jag gjorde pannkakor förut och jag har sett filmen "hata göteborg" ingen höjdare film. ska se grey's anatomy om en timma. ♥


jag när jag var brunhårig för  månad sen tror jag?
nu tycker jag att brunt är finare på mig. vad jag än har för hårfärg vill jag alltid ha den motsatta. haha jag tror alla nästan känner så.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0