rippningavjeans

hej!
evelina här. Precis rippad klart (tror jag) ett par jeans. Lite osäker på om jag ska fortsätta eller inte, men det märks ju, right? Funderar på att skära som hål och limma dit spets under. Aya, jag får se.


Cambilder




Vill någon veta hur man gör så kan jag göra som en guide över hur man rippar jeans?
Bara att kommentera. Lättast så, annars vet jag inte direkt om någon uppskattar det!
Sara var förresten här nyss men drog nästan lika snabbt haha.
I love her.
/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visa det :) en guide alltså

2010-03-23 @ 09:47:17
Postat av: nellie

ja,. gör en guide:D

2010-03-23 @ 15:07:04
URL: http://nelliihihi.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg upp en video om hur du gör. snälla

2010-03-23 @ 17:57:06
Postat av: Anonym

ja tkr oxå du ska skriva om hur man rippar jeans! :D

2010-03-23 @ 18:53:27
Postat av: Anonym

guid :D

2010-03-23 @ 21:01:04
Postat av: Anonym

jag skulle gärna vilja veta hur du gör, tycker det är riktigt snyggt med rippade jeans. lägg gärna upp ett videoinlägg där du rippar ett par jeans :)

2010-03-23 @ 22:40:02

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0