:O /tilda

har aldrig vart så rädd i hela mitt liv
var ute med lilla teddy nyss när helt plötsligt när lillen går på vägen kommer en bil och den stannar inte ......
Ända bilen på hela turen dessutom, det bara knakar när han kör förbi och jag hittar inte tedddy , skriker och allt i panik när jag sedan hittar han framför bilen, såg framför mig hur de skulle se ut me nae.

Det är sjukt vilken änglavakt det finns , INTE EN SKRÅMA PÅ HAN :O schyst kille som körde förresten han stannade och såg till att lillen mådde bra! :)
mitt lilla hjärta åhw, måste tydligen vara rädd om han minsta lilla minut ♥

plutten och jag i somras, nu är han nykllippt och jätte liten , älskar han åhh säger jag bara hjärtat slår i 110 än ..

NU ska jag lägga fram kläder tills imorn, kolla lite till ett prov på onsdag, be älskling ringa mig när jag lagt mig isängen hos plutten, Godnatt allihopa!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

lille teddman, tur att du har en änglavakt <3

2010-03-01 @ 23:47:33

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0