mer party bilder /tilda

lägger bara in "nåra" för det vart 91 bilder från den hära kvällen på kameran och nej känner jag det har jag verkligen inte tid med .. enjoy our night in pics!

zako hampe inbillarNmigsjälv sky jensa sara och robbin .

emma sandra jessica sara becka elin

bella jag lillepelle sandra kalle och emma

thina och sara

hahhah pelle gömmer mitt huve-e-e, fint folk de där.

så busigt söta :'D emma lina och jessica.

julia, sara och bella ;)


 drag påt ett tag , haha gillar bordstylen där bak

jag i mitten med alla sötnosar omkring mig.

HAHA skön bild oliver, becca, sky, bella och emma ;)

sara och sandra huhu.


lina sara och jessica så coola så :)

gulligull och så pluttinuttigt, sara och besta festfixarN jerre.

sötnosarna emma ellinor julia och emilia .

avslutar med en bild på tvillingen och mig SARA&MATILDA LIXOM!! haha

fan kvällen igår vart super, lite mycket av både det ena och andra lite onödiga sagda saker men vafan , feta kvällar blire med bästa folket! hihi de va as kul.
Tack för igår alla som joinade kvällen och GRATTIS TILL SANDRA KINDGREN SOM BLIR 16ÅR IDAG!♥


Hottemptations Kommentarer
Postat av: becca

kul att man ser gravid ut :P hah ;d

2010-03-27 @ 13:05:27
Postat av: Anonym

linnet som du har sara, vart är de köpt? :)

skitsnyggt !

2010-03-27 @ 14:25:45
Postat av: M A T I L D A

sv till becca: haha gravid , du är knäpp :D

2010-03-27 @ 14:49:50
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: bella

tack för en braig kväll snyggingar :) <3

2010-03-27 @ 16:12:06
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0