jesper har läget under control

hahaha just precis ja . . .. . punkt pu nkt

Vi ska se New Moon igen för vi älskar Twilight sagan :')


först ligger favorit killen och chillin i min säng ...


sen kommer nästa favorit och gullar upp han, hahaa så söta ♥


sen kommer plutten ner till mig när jag har packat färdigt väskan, lillebruuur.

Shit bara 4 timmar tills jag ska gå upp men vi vill mysa lite med new moon innan jag åker till romme.
Jesper är nog den ända jag kommer sakna på bara 1½ dygn även fast jag alltid är med honom.
Han är min bästa vän och miitt hjärta som har blivit en stor del av mitt liv som ni kanske vet .
Men vafan skulle jag göra om jag inte hade honom? jag älskar han , ingen kan ändra på de oavsett om det är fel som vissa verkar tycka att bara binda sig till en person men jag har mina vänner och det är de som stannat kvar och stöttat mig och man märker verkligen vilka de är . Jaja nu ska jag va social mot killen till vänster om moi .
Ha det så bra sötnosar , vi hörs på onsdag! :) kommer faktist sakna er lite med *blink* / matilda

OBSEVERA ATT JAG LADDAR MIN MOBIL OCH KAMERA NU , (längtar tills bella börjar spamma mig kl5.00

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0