jam n' roll it baby

  
Evelina med flowet här.
so fresh so clean så på.


Jag verkligen älskar adidas tröjor. Det kan man verkligen ha till allt vid alla tillfällen. Kollade på gamla bilder när man satt & grilla vid en sjö med en varsin filt & korv med bröd. (äter dock inte korv men whatev.) så himla mysigt..

Längtar efter att kunna vara brun på riktigt genom att ligga på stranden!
Mitt hår blir så fint på sommaren också, Då försvinner den gula tonen & min utväxt försvinner helt.
För ni vet väl att jag aldrig har färgat mitt hår?

Nu ska jag & sara gå ut och ta en kvällscigg under stjärnhimelen. Sedan ska iallafall jag lägga mig i sängen och försöka plugga så länge ja orkar innan jag somnar.

För imorgon är det jobbigaste dagen verkligen. Onsdag, kanske ska börja säga lill- lördag? det kanske känns mer positivt att komma upp då? .. naej jag tror faktiskt inte det.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0