hemma breäe's /tilda

Hoppas ni har haft en fin dag(?) like i have :) Seg dag bara med seg outfit men whatev,skoldagen är avklarad..
Jag känner mig på busigt humör och vill göra nått galet fast  blir depp på tanken att jag inte kan de idag för jag ska träna halv åtta ikväll!
nu ska jag ut och ta ett bloss see'yah.
Dagens outfit downstairs




dåliga bilder tagna med camen för orkade inte ladda kameran .. Puss!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0