godmorgon tisdag/ EVELINA


Linne oversize (typ s 42) H&M
Ska även ha på mig halsdukar så inte tha boobies syns.





Jeansen som jag rippat. (bik bok)

Extra acesoarer och så lägger jag ut sen. För nu ska jag äta frukost och sedan åka in till stan och träffa sara. Godmorgon förresten!

Ush vad seg jag är. Riktigt jobbigt, Ska iallafall packa en väska med massa skolböcker och grejer i så jag kan sätta mig och plugga på ett café. Mysigt och bra!

Vi hörs senare!
Hoppas ni än sålänge har haft en bra tisdag.
/EVELINA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Mikkis

hej.undrar bara vilken locktång du använder för att få sådana lockar? :)

snygg tröja btw!

2010-03-23 @ 17:03:56
URL: http://micaelagryliin.blogg.se/
Postat av: heeeeeh

nice att ni tar bort alla negativa kommentarer ni får, haha, skäms ni ?

2010-04-11 @ 16:38:49

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0