Godmorgon Btw!

matilda här igen ..  :)
 När jag vaknade för nån trekvart sen vart de springa till köket och klunka vatten ,haha .
Nu softar jag bara, nu glider jag in i dagen bara, nu ska jag gilla hur jag ser ut bara. OMG.

vafan gjorde jag igår egentligen? hehe nävars men älskar seriösa bilder (A)
hare chill ett tag min mage skriker efter mat så blir bloggaH sen. peace <3


Hottemptations Kommentarer
Postat av: carl-philip

Crazy night ? :)

2010-03-27 @ 13:28:08
Postat av: M A T I L D A

sv till "carl-philip" hahha: JÄVLIGT CRAZY!

2010-03-27 @ 14:46:48
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: bella

sv. haha en flodhäst med päls, du är ju störd!? xd

det är en söt flodhäst på bilden, så den får faktiskt stanna kvar på min bloggis :) <3

2010-03-27 @ 18:57:33
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0