Fjortis bild e chill / sara


jag och matilda släppte den sommaren 08 i småland. vi var 14 år minsann då.


jag älskar två tjejer så sten hårt. dom älskar mig med.

jag eve och matilda. vi älskar varandra oerhört.
vi har den här bloggen. vi är hottemptations. bilden är också från sommaren 08.


förlåt för jag inte lägger upp nya bilder, men matilda har haft kameran och jag har en gammal mobil tills jag har en ny (mobilkameran är kass).



So hold my hand and never let me go
Take a leap of fate into the unknown


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0