fikat och stan / sara

sov hos Eve inatt. bääästa! åkte med till hennes skola idag (eber) på morgonen. satte oss i bibban med en varsin dator. sen mötte jag Jonny,Totte och Rasse på förmiddagen. vi tog en lång-fika på coffee house. sen kom saknade Jossan till oss. vi gick runt i stan. sen till slut tog jag och Jossan som vanligt käk på chicken kebab ;) på eftermiddagen var jag med Jonny, dd, Höna och Rickard! vi gick till gu va gott (pizzeria) . stördaste grabbarna lätt!! allihopa skjussa hem mig hit till mamma. vilken färd hem asså, haha! det gillar jag.


ta på håret lite. ehe lite till

bara så ni vet så är det något som är irreterande för mig. aa :) privatliv. ni har inte tillgång till allt här på bloggen! bara nära och kära som får veta sådant.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0