ey there cuteface




Nu har jag städat mitt rum och hela köret. Jag har ätit sushi och jag har smält en chokladkaka som jag har doppat äpplen i och smaskat på! omfg säger jag bara, jag behöver inte äta mer på ett tag haha! Har även fått info om fylleinnebandy på fredag, vad är det jag hör? OHYEAH SO FUCKING NICE! Det är verkligen det roligaste eventet'' på eber lätt. Men jag får väl se om jag får ihop något lag, men vaf*n det ska väl gå och fixa, right' ?

Och puhuuw, min kameras batteri är totally slut och ush vad segt. Jag har ingen laddare heller men det får jag väl fixa snart, imorgon kanske? eh whatever. Jag har inget speciellt mer att blogga om just nu mer än att jag ska:

1. Göra en rippningsvideo, absolut! Det tycker jag låter bra, eller hur? Och det gör jag så snabbt jag kan så det är bara fortsätta kika in tills det kommer.

Nu ska jag plugga på och fixa lite med kläder
Puss!/ EVELINA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0