evelina här baby

Det var ett tag sen va?
Förlåt, men det är för att jag har varit med sweetcarl hela helgen.
Inte åkt eller gått utanför min gård sen i lördags haha!

Så jag har inte så mycket att berätta mer än att i fredags var det fest & jag hade väl sisodär kul. Lets shake some as biatch sa jag till en inte så smal tjej som shaka sitt arsle så jag flög in i ett bord. Hon lyckades också hoppa sönder trägolvet. good job! 

jag har även ätit ute & fikat alla dagar, inget att nämna utan sånt som jämt är, varje dag liksom. Men så är det iallafall! Nu är jag hos en jättegammal vän med min syster o company. Tänkte gå & sova snart. Inte för att jag är så trött. Men skola imorgon, n' thats kills me.




Jag & Carl bebis. Puss på helgen, den har varit riktigt mys!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Nicole

haha, hon spillde ut öl på bordet när hon skulle fram med sitt ass också!

2010-03-09 @ 19:51:42
URL: http://tvabrunetter.webblogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0