Dagens outfit / sara


ganska soft. klackskor är ett måste för mig har jag kommit på. jag är kort, faktist bara 156 cm! man blir inte lika blöt om fötterna heller. så där är två bra saker om klackskor!

idag är det söndag och förlåt för min bloggtorka. jag har vart med eve hela helgen, sjukaste har vi haft det haha ;) åkte in till stan med crille och eve idag, så käka vi pizza på gu va gott. sen fika vi 3 med jeppsson, arash och ante? tror jag han hette. matida kom sen med dd och höna. kvällsfika är mys :) kom hem för en timma sen. jag sover hemma själv inatt. inte så kul men jag måste det någon gång liksom. jag har dessutom skola imorn kl.08.20. suck :( men kul att träffa kompisarna där tycker jag, tycker om dom. väldigt mycket faktist :)


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0