blah blah blah / EVELINA




coola grabbar.
Blev faktiskt 2 fika med dom här idag!


Först i cupolen. En kaffe för mig, sedan på coffe house- ett par mackor och en vitamin well's.
kom nyss hem nu! puh*

Vi har snackat rykten och det är faktisk lite kul för jag är den som det snackas mest om i skolan.
Dock är allt falskt men endå. Kul att just jag ska vara mittpunken?
Folk försöker väl trycka ner mig eller någonting men jag tar absolut inte åt mig så fortsätt snacka skit ni. Om man verkligen tänker på vad folk säger så är det sjukt orealistiskt. Och folk som känner mig skulle aldrig tro det alla säger! Kul bara att lösa tjejer & killar som aldrig skulle få mig sprider det bara för att jag ska få dåligt rykte? Men får jag det endå? naeej. Jag skulle aldrig knulla runt? Inte min grej faktiskt.
But keep talking about me, it just make me more famous :)

Men somsagt, kul att nästan alla på skolan lägger ner tid och snackar om mig? i know u like it biatches. ♥

och FÖRLÅÅÅÅT
för kass uppdatering!
Jag har haft grejer att göra hela tiden, för de första är det sjukt mycket prov. 2 idag & 2 imorgon också. Och för det andra har jag veckan helt fullbokad med nya peoples. Men efter skolan imorgon ska iallafall jag och Johan dra och bli masserade, skönt va? :) Sedan kommer inte jag hem förren på Lördag. Men jag tar med mig sladd så jag kan uppdatera med bilder på bloggen. Jag ska iallafall till vp Viktor och hänga där lite efter skolan. Vart jag sover? vem vet :)

 Sara&Matilda (världens segaste människor), ring eller hör av er på något annat sätt. Annars struntar vi i festen imorgon, för jag måste veta lite. Jag hinner inte hem efter skolan innan vi ska ta tåget till en annan stad!



Jag tycker faktiskt låten passa bra till inlägget! haha.
Nu måste jag gå ner & duscha och sen plugga.
Uppe med tuppen imorgon.
Helgen ska bli fetingbra.

/ Evelina den coola.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0