VI ÄR HEMMA FRÅN ÖLAND.


som eve skrivit här nedan ber vi förlåt för dålig uppdatering. men vi har gjort så mycket saker hela tiden och roligheter och tokigheter och helt galna saker, haha! jag skulle kunna skriva hur mycket som helst. men väntar tills matilda rullar in här hemma så får ni se lite bilder (hon har kameran). eves kamera är däremot mycket bättre och vi har tagit massor mer bilder med hennes kamera! men jag har haft så jäkla kul och ett minne för livet är nog de här. hela midsommarhelgen har vi gjort galna saker även och festat, lärt känna en hel drös med människor på campingen i Köpingsvik på öland, den vildaste campingen må tro! som sagt ni får bilder.
måste bara säga att jag och eve åkte med tre killar från campingen hit till norrköping, dö schyssta och roliga hahah har nog inte skrattat så mycket på 4-5 timmar någon gång, det va non stop på oss. vi skrattade åt allt. 


en party-outfit på mig från första sommarlovskvällen för ca 2 veckor sedan?
ni får ju inte glömma hur jag ser ut va va va. ha koll på vem som skriver inläggen också!

/ SARA.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: petri

"non stop"?! det va bara förnamnet på er damer:)

2010-06-28 @ 17:10:36
Postat av: sara

hahah. vi var bara övertrötta. LOVAR petri ;)

2010-06-28 @ 23:59:45
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0