TVÅ BILDER FRÅN ÖLAND.


matilda, jag, berra, robin och eve hos robin.


två tjejer från stockholm, jag, robin, berra, matilda och eve i borgholm.
(suddiga bilder jag vet) men hitta de här två bilderna på berras bdb haha.

den här kvällen var vi hos robin först sen käka vi ute på ett mat ställe sedan drog vi hem till hugo allihop och drack och chilla. blev en sleep-over för oss allihop där med! lite slitna dagen efter gick vi upp as tidigt och åkte till köpingsvik och sola och bada på en as fin strand!

/ SARA.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Jonathan Berletin

saknar er enormt mycket mina sötnosar, puss & kram er berra <3

2010-07-02 @ 01:58:29
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0