svar på kommentar /m




Hej Johanna!
Ja jag har en tatuering på min högra höft, absolut inget jag är nöjd över för gjorde den helt impuls, jag var fjorton år, ung &dum och ville göra allt man kunde, en fjortis helt enkelt! Jag ska fixa den nu i sommar eller i höst fast kan inte bestämma hur den ska fixas eftersom det är ett val för resten av livet.. Fast skulle vilja ha en mindre tatuering typ på axeln. Kul att du gillar våran blogg, Kram :) /Matilda


bild från förra sommarn -09
tatueringen syns inte bra

Hottemptations Kommentarer
Postat av: damn

Damn sexxyyyyyyyyyyyy

2010-06-22 @ 11:41:27

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0