sommarlov


grusigt


Känns som jag missar/missat en hel del idag. Men muskelsmärta och huvudvärk är inget kul. Fick ett samtal nyss och skolavslutningen var inte värd att gå på. Det är nästa år som gäller eller hur? För att det är då jag går ut trean & det kan man inte missa iallafall! Nu är det absolut sommarlov och jag är så himla glad! Kämpat gärnet nu på slutet och fixat betyg jag trodde var omöjligt för mig att fixa.
Jag är nöjd och ser fram emot sommaren nu, wehoo!


/Evelina


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0