peaceout


Nu har jag pluggat en heeeel del och ska fortsätta göra det i min säng.
Jag är inte trög och tänker, yessss jag börjar 12.30 imorgon så jag kan vara uppe extra länge! Nej ni, imorgon blir även den en lång dag. Jag ska plugga gärnet ikväll (i sängen så länge jag orkar) och imorgon blirdet städning, matlagning och jo ni vet hela köret innan skolan! Efter kanske det blir smultronstället med hottemp. + några till eftersom att min kära vän Sebastian fyllde år i Söndags!

Sara&Matilda är på bal och jag kunde tyvärr inte komma eftersom att det var lite omständigheter här hemma. Ni kommer få jättefina bilder på dom sen tror jag!

MORGONDAGENSVÄDER = tummen ner tror jag :(.
whatev. Godnatt med er. Bloggningen imorgon blir bättre!
Btw, köpte en till kavaj idag. Visar den imorgon, jättesnygg är den!
Kramis & Godnatt
/Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0