NYTT. / sara


skorna är från VAGABOND 599 kr. De är jätte bekväma och lätta att gå i!


bild från idag.

bild från igår på balen.
två bilder på mig och min nya hårfärg. jag klippte och färgade håret hos frissan i måndags. visst vart det bra och naturligt? för första gången i mitt liv blev jag nöjd, vänner som kännt mig länge fattar! haha jag tjuter alltid annars. har jobbat på hudfärgen i en vecka nu med, har blivit brun men ska bli MYCKET brunare, i love it!

Har köpt hem lite prudukter med, silverdroppar, nagelack, nagelacksborttagning, armband, lösögonfransar, svart hår-ros, hårnålar. inget att ta kort på men ja, lite nödfvändigheter!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0